.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طی احکامی جداگانه انجام شد
2 انتصاب جدید در استانداری گلستان
شمال نیوز: در احکامی جداگانه از سوی استاندار گلستان، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری گلستان منصوب شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، حسن صادقلو استاندار گلستان در ابلاغ جداگانه «عباس نیاوند» را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری گلستان منصوب کرد.

در حکم نیاوند آمده است با توجه به تجربه، تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری منصوب می‎شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‎گیری از تجربیات ارزنده، در تنظیم برنامه و برقراری تعامل سازنده با همه عناصر موثر درون و برون‎سازمانی موفق و موید باشید.

نایب رئیس هیئت مدیره صندوق بازنشستگی کشور، معاون برنامه‎ریزی استاندار خراسان‎رضوی، معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان، مدیرکل دفتر اقتصادی وزارت کشور، جانشین معاون برنامه‎ریزی و توسعه منابع انسانی وزارت کشور، مدرس دانشگاه و ... از جمله سوابق خدمتی وی بوده است.

پیش از این علی‎اصغر جباری این سمت را به عهده داشته است.

انتصاب سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری گلستان

همچنین طی حکمی دیگر، استاندار گلستان «علی یازرلو» را به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری گلستان منصوب کرد.

در حکم یازرلو آمده است با توجه به تجربه، تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری منصوب می‎شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره‎گیری از تجربیات ارزنده، در تنظیم برنامه و برقراری تعامل سازنده با همه عناصر موثر درون و برون سازمانی با هماهنگی اینجانب موفق و موید باشید.

از جمله سوابق اجرایی یازرلو می‎توان به 14 سال حضور در صدا و سیمای مرکز گلستان، تهیه‎کننده و کارگردان و محقق در مستندهای زیست محیطی و منابع طبیعی و قوم‎نگاری، مشاور رسانه‎ای مدیرکل محیط زیست استان و مشاور هنری مدیرکل کتابخانه‎های عمومی استان اشاره کرد.

وی دانش‎آموخته داخلی صدا و سیما در حوزه فیلم‎سازی و دانشجوی رشته کارشناسی سینما است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.